Biznes i Finanse

Zarabianie na reklamach CPM

Zarabianie na reklamach CPM

Zarabianie na reklamach CPM polega na zarabianiu za każde 1000 wyświetleń reklamy. W reklamach CPM klient nie musi podejmować żadnych dodatkowych działań jak w reklamach CPC, CPL, CPS czy CPA wystarczy, że ją wyświetli.

Pieniądze za wyświetlenia

Tak naprawdę nie musi jej nawet oglądać reklama może wyskoczyć w małym prostokącie gdzieś w rogu strony, co zapewne zwróci uwagę kogoś kto przegląda stronę, ale tylko od niego zależy czy obejrzy reklamę. Jednak pieniądze i wyświetlenie zostaną naliczone. Stawka za każde 1000 wyświetleń jest z góry ustalona, ale są to różne kwoty w zależności od strony i jej popularności, tematyki i wielu innych czynników, że wskazanie konkretnej kwoty jest trudne. Trudne jest również oszacowanie, czy jest to reklama bardziej dochodowa niż popularne CPA/CPS. W przypadku CPM jest pewien określony zarobek za 1000 wyświetleń, natomiast w CPA/CPS wszystko zależy od użytkowników, czy będą wchodzić w reklamę i dalej działać czy nie.

Wszystko w rekach użytkownika

Można zarobić znacznie więcej, ale można też nie zarobić nic, wszystko jak wspomniałem zależy od użytkowników, a CPM to pewna metoda zarabiania, a w przypadku dużej strony czy bloga również dochodowa. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie połączyć różne formy reklam, aby zarabianie było jeszcze skuteczniejsze. Reklamy CPM nie należą do najpopularniejszych, ale to nie znaczy że są mało dochodowe czy nie warte uwagi. Jeśli istnieje taka możliwość, to szczególnie małe strony czy blogi dopiero budujące swoją pozycję powinny zwrócić uwagę na reklamy CPM. Nie będą to na początku pieniądze duże, ale zawsze coś „wpadnie”, co w innych formach reklam nie zawsze jest pewne. Zarabianie na reklamach odbywa się na różne sposoby. Najlepiej jest samemu się przekonać metodą prób i błędów, która forma reklamy daje najlepsze efekty i oczywiście najwięcej pieniędzy, bo zarabianie to rzecz kluczowa w prowadzeniu strony czy też bloga.

m-reklama.pl

Udostępnij